έφτασε-η-εθνική-εβδομάδα-εξυπηρέτηση-260446

Έφτασε η εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών

SLOT.GR Team SLOT.GR Team

Με αφορμή την Εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών (2– 7 Οκτωβρίου 2023) σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα αφιέρωμα στους δικούς μας ανθρώπους. Τους εργαζόμενους των Online casino που όλοι έχουμε συνομιλήσει . Πριν μπούμε στα βαθιά να κάνουμε το απαραίτητο description για το τι είναι αυτή η εβδομάδα.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εορτάζεται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Πρόκειται για έναν διεθνή θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Το ίντερνετ και τα λάθη

Προφανώς και η εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά και ιντερνετικά είναι παντού στα καλύτερα καζίνο. Στους λογαριασμούς ρεύματος, κινητού ακόμα και σε δημόσιες υπηρεσίες. Ωστόσο εμείς πιστοί στο αντικείμενο μας θα σταθούμε στους ανθρώπους του live chat που μας εξυπηρετούν και καμιά φορά μας ανέχονται με το παραπάνω. Όλες πλέον οι εταιρίες διαθέτουν 24ωρο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Άλλες επιλέγουν πιο αυστηρό πρωτόκολλο άλλες πιο φιλικό, πάντως για οποιαδήποτε εξυπηρέτηση, γκρίνια, παράπονο και διευκρίνιση οι ήρωες είναι εκεί. Σκοπός μας δεν είναι να κάνουμε μάθημα για το πώς να φερόμαστε αλλά να αναδείξουμε κάποιες συμπεριφορές που όλοι λίγο πολύ έχουμε στα υπόψη μας.

εξυπηρέτηση πελατών καζίνο

Το συνηθέστερο λάθος που κάνουμε είναι ότι νομίζουμε ότι ο εργαζόμενος είναι η εταιρία. Όχι δεν είναι για οτιδήποτε πήγε λάθος δεν φταίει ο εργαζόμενος . Επειδή ακριβώς πρόκειται για άλλο τμήμα ο παίκτης πολλές φορές νομίζει ότι απευθύνεται στον κρουπιέρη ή τον ντίλερ. Ο άνθρωπος που μιλάμε δεν ξέρει τι έχει συμβεί και χρειάζεται χρόνο. Το μεγαλύτερο ‘’αγκάθι’’ σε αυτό είναι η αίσθηση ότι επειδή ερχόμαστε από παρτίδες μεγάλων συγκινήσεων είμαστε ανυπόμονοι και βιαστικοί. Ο χρόνος για τον άνθρωπο που είναι πίσω από τον υπολογιστή όμως μετράει αλλιώς.

Βελτιώθηκαν οι εταιρίες

Στο κομμάτι αυτό οι εταιρίες online καζίνο έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ. Παλιότερα οι χρόνοι αναμονής για να συνομιλήσεις  ήταν απίστευτα μεγάλοι με συνέπεια ο παίκτης να εκνευρίζεται και να μην φτάνει καν στο σημείο επικοινωνίας.

Τα λογισμικά είναι λογισμικά και τα λογισμικά κολλάνε. Αυτή θα μπορούσε να είναι οι πιο ειλικρινής απάντηση στις ερωτήσεις μας τύπου γιατί δεν μου έχει μπει ακόμα η χρυσή μάρκα και τα φρι σπινς. Και τα cookies πρέπει να καθαρίσουμε και να δοκιμάσουμε ξανά και λογκ άουτ. Ότι και να κάνει ο Έλον Μασκ όσο και να πάει η τεχνολογία στον Αρη αυτό δεν θα το γλιτώσουμε. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να κάνουμε όταν ανυπομονούμε να μας έρθει η προσφορά που διαβάσαμε και δεν έρχεται. Άρα είναι λογικό να ακούμε το πρωτόκολλο από τον εργαζόμενο όσο και να μας εκνευρίζει. Αυτό πρέπει να γίνει.

καζίνο εξυπηρέτηση

Και τώρα που αναφέραμε το πρωτόκολλο, αυτό είναι ένα κομμάτι που εκνευρίζει τους παίκτες. Οι τυποποιημένες απαντήσεις. Και γι’ αυτό όμως υπάρχει εξήγηση. Οι εταιρίες με νόμιμα καζίνο έχουν από τους αυστηρότερους νομικούς όρους στην αγορά. Μια απάντηση που δίνει δυνατότητα παρερμηνείας μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία. Γι αυτο παγκόσμια, η εξυπηρέτηση πελατών υποχρεούται να απαντά με αυτό τον τρόπο δεν είναι κάποιο καψόνι που θέλει να μας κάνει ο υπάλληλος. Η πορεία στο χρόνο πάντως έχει δείξει ότι η προσέγγιση γίνεται όλο και πιο φιλική, πράγμα που βοηθά πολύ τον παίκτη να νιώθει καλύτερα.